Aldrig mer socker

Jag tänker aldrig i hela mitt liv dricka en drink igen. Insåg rätt fort hur svårt det var att hålla sig ifrån sötsaker nere i Turkiet och bestämde mig därför för att denna veckan enbart leva livet fullt ut. Det ångrar jag nu..

Ett sådant utbud med småkakor som finns i turkiet kan omöjligt finnas någon annanstans! Och de är såååå goda! Blev dessutom istoppad en del drinkar (Som blev fler och fler) och mådde därför inte hundra på morgnarna. Jag var omringad av kolhydrater HELA veckan och usch, det är vidrigt..
Men nu återgår jag till min normala vardag! 8,5 kilo har blivit 13 och än är jag inte klar. Inga kolhydrater, utan bara fett och proteiner. Jag mår bäst så!

Sitter hemma i väntan på en liiten beställning från h&m

Kommentera!
Postat av: Lina&Mimmi

Hejsan!



Skulle du kunna rösta på min klänning? Om du röstar så får du en länk på min gemensamma blogg med min tvillingsyster !. Rösta gärna 5/5 stjärnor.Jag skulle verkligen bli glad då.

(Säg till i en komentar när du röstat så att jag kan länka dig ) Klänningarna:



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=aOpjeD6pgSPWCNUyezpbAoNsb1ye13QQF6zj8tOb0bxBoGxH4ci4#Gallery

2011-07-05 @ 10:06:46
URL: http://modetvillingarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback