skoldator?

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men kommer inte komma med en ursäkt denna gången. Dock har jag plugg varenda dag denna veckan och nästa vecka är inte så vacker den heller.

Jag var hos tandläkaren idag. På Orust har vi en tandvård. EN tandvård. Jag var där på återkallelse idag, och vet ni när jag fick den här tiden? För ca 6 månader sedan. 6 MÅNADER sedan!! Jag hinner ju laga mina egna tänder innan det. Tillråga på allt tog det längre tid än jag trodde och missade därför bussen. Vägarna var glashala, jag hade utslitna chucks på fötterna, allt var stängt, jag var hungrig och en toalett hade även den underlättat. Inte en käft rent ut sagt kunde jag se.

Men, bussarna går ändå ganska bra så jag kom till skolan till slut iallafall.

Igår fick alla elever på min skola (den ör inte speciellt liten..) egna datorer och jag kan lova er att de används flitigt. Alla bord, korridorer och bänkar är fulla av ungdomar med datorer. En ganska rolig syn! Kanske kan jag nu uppdatera lite oftare?

Ha en underbar kväll. Vi håller tummarna för handbollslandslaget!

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback