planera inte i förväg, dummer

Onsdag. Usch. Jag skulle spendera hela denna ovanligt långa och onödiga dag till att studera, men av någon anledning har jag alltid annat att göra. Då menar jag alltså inte viktiga saker, utan dricka cappuchino och äta kanelbullar som är så fulla med socker att den hederliga kanelbullen inte ens syns. Slänga sig i en otroligt bekväm fåtölj, följa längdskidor och bara bre ut sig. För det är det jag gör när jag har fullt upp. Iallafall de senaste dagarna. Sitta och prata med de nya chucksen som jag hämtade på posten igår, som om de var ett gäng bebisar. Vi pratade om att vi längtar till våren, eller åtminsone till snön är borta så att vi kan spendera lite mer tid tillsammans och jag har nog aldrig fått den typen av respons.



Återgår till mig breda ställning i fåtöljen, ciao!

/Emma

Kommentera!
Postat av: Chain

Kolla in våra handtillverkade smycken på www.chainuf.blogg.se :)

2011-01-07 @ 10:31:46
URL: http://chainuf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback