Helg.. För vissa!

Som rubriken lyder, så blir det inte mycket helg för Emma. När jag inser hur mycket jag har att göra, vill jag bara gömma mig och aldrig komma fram igen. Det sämsta med mig är att jag göra allting i sista sekund. Bokstavligen sista sekund. Jag kommer tillbringa hela helgen åt att studera. Det lär inte bli en höjdarhelg, men förhoppningsvis så blir det värt det.

Idag ska jag dock inte öppna en bok! Lite ledighet behöver även jag, och ska därför spendera kvällen framför tvn med Sofia, mysigt!



Medan jag väntade på bussen igår, passade jag på att titta lite i de få affärer Stenungstorg har att erbjuda, och faktum är att jag kom hem med ett par örhängen, en stickad tröja, ett par svarta jeans och en svart top.

Ha en fin dag så hörs vi senare!

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback