En sekund är så mycket mer

Sitter i biblioteket i skolan och pluggar lite. Ensam. Ångrar lite att jag inte tog en senare buss idag, men misstag sker ju dagligen. Jag ligger lite efter i tyskan känner jag. Funderar på om min lärare kommer märka av det när jag antagligen blir helt röd i ansiktet av frågor som rör förhör.

Har en redovsining idag. Man skulle kunna tro att nervositet för redovisningar har försvunnit när man blivit större. Jag tippar dock på att det blir värre för vare jäkla dag som går. Jag hatar verkligen redovisningar, särskilt när jag är så otroligt oförberedd. Förhoppningsvis har min klass glömt av min redovsining fort..


Idag blir en oändligt lång dag, det känns..

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback