2011

Ett nytt år har tagit in på oss och jag ska helt ärligt säga att det inte kunde fått en bättre start! Jag har en känsla att 2011 kommer bli ett bra år, men jag är faktiskt också otroligt nervös. Ibland kan jag sitta ner och tänka på vad som faktiskt kan komma att hända och en knut i magen tar plats. Sedan reser jag på mig och i stort sett glömmer vad jag just tänkt på. Hoppas att jag kommer få uppleva mycket nytt, då 2010 kändes som ett år man glömmer fort. Vet dock att jag inte kommer glömma 2010 då jag har varit med om så otroligt sjuka saker detta året.



Nu ska jag ta en promenad med min mamma och hämta ett paket på posten. Visar senare!

Hoppas ni fått en bra start på det nya året!

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback