våfflor och annat som inte är bra för kroppen

Nu lever jag igen. De värsta dagarna i veckan är över och nu kan jag bara se framåt med ett léende på läpparna. Jag säger inte att jag helt kan slappna av dock. Idag lämnade jag skolan vid 11-tiden, hoppade på bussen och var hemma en stund efter tolv. Nu ligger jag i sängen och njuter av stämningen i VM. Längdskidor. Tror det är mitt kall. Jag har aldrig i hela mitt liv åkt längdskidor (förutom på idrotten en gång på högstadiet, med sönderslitna chucks och en halvmeter snö, ni kan ju tänka er..).

Såhär såg jag ut igår




Nya byxor från cubus!

Min skoldator har inget installerat webcamprogram och därför så får jag den där ytterst fula texten där nere!

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback