hälsosamt?

Sedan jag vaknade åtta i morse har jag legat på mage i sängen, en kudde under hakan och tittat serie efter serie. Hade jag inget att titta på, letade jag upp något att titta på. Internetet är ju trots allt fullt med härligheter (och annan skit).

Jag får faktiskt lite ångest, för det här är inte jag. Jag har så mycket energi i kroppen som bara vill ut! Jag vill hoppa och sjunga men ändå ligger jag som klister här i sängen. Det tar på krafterna det med. Jag mår faktiskt inte så bra i huvudet. Imorgon ska jag inte göra såhär. Först och främst så ska jag sälja GT för min sjuka lillasyster. Hon har ett otroligt bra distrikt och tjänar en hel del på 1½ timma. Gillar inte att sälja GT överhuvudtaget (gjorde det när jag var yngre) men med tanke på vad jag gör idag, är jag skyldig mig själv det.

Jag ska faktiskt ta och kolla ite på en av mina absoluta favoritserier, fresh prince i folkmun.




Hoppas ni alla får en underbar natt tillsammans!

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback