alien

Morsning på er. Har inte uppdaterat här på ett tag (som vanligt alltså). Sitter runt matsalsbordet med en krokig rygg av en 90åring och påsar under ögonen. Fel? Ja. Antaingen sover jag dåligt på nätterna för att jag ligger och tänker så mycket, eller så sover jag dåligt för att jag halsar i mig stekhet cappuchino innan jag lägger mig. Tror att det ena ger det andra. Har varit skittrött i flera dagar nu och jag orkar inte gå upp längre. Funderar på vad det är som får mig upp varje morgoni vilket fall. Maten? Kanske.
I trosdags drog jag med en kompis till Sportlife för att testa zumba. Jag gillar det. Man blir glad! Så nu skall jag ta tummen ur röva och skaffa mig ett gymkort. Skall in nu på torsdag och kolla läget osv.
Gillar min nya NK-lärare. De senaste två hemuppgifterna:
1. Måla en alien och förklara varför du målat som du gjort.
2. Måla en aliens hus.
Ja, vad ska man säga? Intressant..

Kommentera!
Postat av: Yasmine

Hejsan, på min blogg får du film tips varje dag med dagen trailer, om du vill ha en länkning så kan du tävla genom att ge ett film tips i dagens trailer inlägget, mer info finns på min blogg. :)

Pussar och Kramar

//LadyYasmine

2011-02-10 @ 19:27:41
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback