hurtbullen!

Jag är så stolt över mig själv. Sprang slingan i Måndags, gick långväga med stavar Tis och Ons och idag har jag simmat 875 meter (är det mycket?). Dock känner jag mig bra trött nu, men det kommer väl med paketet så att säga.

Nu ska jag göra iordning med lite block och böcker inför skolan imorgon så att jag slipper ställa mig klockan 6 på morgonen och pilla och greja, sedan hoppar jag i säng.

Ha en underbar natt tillsammans, vi hörs imorgon!

Kommentera!
Postat av: Emmelist

haha ja verkligen!!! mamma och jag har promenerat varje kväll nu i 2 veckor. den jäveln har tappat fem kilo typ medans jag inte rört ett gram från kroppen :P

2010-09-03 @ 08:34:23
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback