sol och musik

DET ÄR SOL UTE! Tråkig som jag är så sitter jag ändå inomhus, men jag har en del plugg att avklara. Först ska jag läsa om konsumtion och konsumentekonomi och sedan.. nej vänta, det är bara det jag behöver göra! Skönt! Fast jag ska inte lugna mig allt för mycket. Imorgon har jag högar med saker att göra, kanske att jag skulle tagit tag i något mer nu. Äsch, skolan är för långt bort (fem minuter) för att jag ska gå tillbaka. Jag vet att jag det senaste har pratat ganska mycket om vart jag bor och att det är tråkigt osv.

I skolan idag så satt vi och pratade om badgäster, det kommer ju en hel del såna hit till vår och sommar. Mina klasskompisar påstår att folk börjar strömma in redan vid påskhelgen, vilket är nu i helgen! Här är så trist utan badgäster, men jag behöver ju då inte oroa mig så mycket. Just det, jag skulle visa er bilder som jag inte kunda ladda upp igår. Kan man inte ladda upp bilder från Facebook här? Konstigt.. kanske att jag ska ge det ett försök till.

Seya!


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback