ny dag, nya möjligheter

Äntligen är det Söndag, och för många av er innebär säkert det att ni behöver lägga er lite tidigare för att ni ska upp till skola eller jobb, men för mig är inte det fallet. Jag är ledig imorgon och det är så himla skönt! Just nu sitter jag och läser lite ur boken"Pojken i randig pyjamas". Om ni inte läst den så tycker jag verkligen att ni ska göra det. Idag är det massor med skidor på tvn och jag tänker inte missa någonting. Jag satt just och kollade på damernas skidskytte och senare idag är det sprint, damer och herrar. Jag har fått höra en del att jag blivit en sportfåne, men det är faktiskt inte fallet. Skidor är det enda som jag tycker är spännande att titta på, för det händer någonting hela tiden.

Nu hade jag iallafall tänkt att ta en dusch, göra mig iordning och sätta mig ner för att göra lite skolgöra.



Om jag får någon tid över idag, så ska jag spendera den framför en av mina favoritserier,
Fresh Prince

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback