måndag och regn

Något som gör mig väldigt deppig är detta vädret. Snön är påväg bort, men det regnar. Regnar! Det är bland det tråkigaste jag vet, det kan ju åtminstone vara lite sol. Någon berättade för mig att när man ska kolla vädret så ska man inte gå in på smhi, utan yr, en norsk vädersite. Duktig som jag är gick jag in där i förrgår för att kolla vad det skulle bli för väder igår och det skulle bli sol och moln. moln var det definitivt, men inte någon sol..

Nu är det inte långt kvar tills det faktiskt är april och då är det bara ca 2 månader kvar tills det är sommar, och jag är överlycklig! Om det är någonstans man ska vara på sommaren så är det här, på Orust (under vintern kvittar det). Jag bläddrade igenom mina album på facebook och hittade dessa superhärliga bilder som jag tog under förra sommaren. Jag brukar inte skryta med vart jag bor, men det här är väl underbart!

(Bilder kommer senare, något har hänt!)


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback