hemma tidigt

Redan när jag vaknade imorse så kände jag att något var på tok. jag kände mig inte helt 100, men tänkte att det bara var för att jag inte riktigt fått upp ögonen. När klockan blev en sådär 9, halv 10 så började jag få såna där stresskickar som gör att jag inte vet vad jag ska ta vägen. Jag hade lovat mig själv att stanna kvar till lunch eftersom de serverade min favorit mat Kålpudding med sås och potatis idag, så när klockan var ungefär halv 12 så kilade jag hem. Nu har jag legat i soffan en stund och kollat på Dating in the dark. jag funderar på om jag ska börja följa någon ny serie, men då skapar jag ett beroende "and will be stuck forever".



Ha de!


Till dig Emilia: Ha det super i Thailand och sakna mig inte alltför mycket så ses vi lördagen den 10 April! Jag älskar dig käppen<3


Kommentera!
Postat av: nikolai

De är på väg. :D så snart är de ligger de i din brevlåda. :D

2010-03-26 @ 17:36:13
URL: http://lashnoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback