HELG UTAN GODIS

Hej på er! Ja, jag ska sluta skylla på massa saker för den dåliga uppdateringen, det är sådant som händer. Det har varit väldigt mycket på senaste tiden men nu är allt i sin ordning. Jo, jag har försökt sluta med sötsaker. Det går väldigt bra. Jag har alltid haft ett jäkla sötsug men nu känner jag inte samma längre och det är superskönt! Fast jag ska erkänna att jag åt en bit glass igår, hehe.

Tyskaprov igår och det känns som att det gick utmärkt! Visst är det skönt att komma ut från salen och känna att det gick bra? Idag hade vi ett lite mer avancerat matteprov som dessvärre inte gick lika bra, menmen.

För en stund sedan var jag ute och gick med Emilia i över en timme och det är ju helt underbart med solen!

Jag vet inte vad jag ska göra idag faktiskt, förutom att jag ska äta kyckling, ris och jordnötssås with my dearly beloved family. Lite av min favoritmat.

Så länge får ni ha det underbart, vi hörs!

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback