helg och ägare till nya filmer

Äntligen helg och jag måste faktiskt säga att jag är riktigt glad idag! För det första är det sol ute, och dessutom så kom mina filmer hem som jag beställde förra veckan! (se bilderna)

Igår innan jag somnade så låg jag och kollade på Dokumentären om Familjen Jackson, jag är som ni kanske redan vet ett stort fan av Michael Jackson och resten av familjen. Dokumentären var så otroligt känsloladdad och jag grät igenom halva programmet. Den går i sex delar och jag kan inte berga mig till nästa vecka! Tur nog att This is it är en av filmerna jag beställt.

Äntligen sommar


Trubbel i Paradiset


The ugly truth


This is it (självklart har jag sett fram emot denna mest)


Nu ska jag återgå till vardagen och troligtvis ta en
 promenad med min mamma, och dessutom inviga mina solglasögon!

ha en underbar Fredag, vi hörs!

Kommentera!
Postat av: Nikolai

vill också ha this is it. :) vill se den om och om igen. :D



Förstår. :) familjen betyder mkt allt!

2010-03-12 @ 17:17:28
URL: http://lashnoblom.blogg.se/
Postat av: EMMA

The Ugly Truth är bra :D

2010-03-16 @ 19:35:59
URL: http://emmyni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback