heldag i göteborg, mitt favoritställe i världen

Nu har jag nyss vaknat och sitter och tittar på Stefan och Krister. Dessutom gör jag något som inte är speciellt bra; JAG SITTER OCH ÄTER GODIS! Efter att vi varit på restaurangen igår gick vi in i en godisaffär. Det var en plåga att bara gå in och jag kunde inte hålla mig! Det fanns huur mycket godis som helst, alla möjliga sorter och grejer.

Guys and dolls var iallafall bra! Riktigt duktiga skådespelare, fin musik och grymma dansare! Det enda jag ska göra nu då är att recensera första akten, men jag väntar med det till lite senare.

Först fick vi ta oss från Världkulturmuséet till Nordstan och Ellen föreslog att vi skulle ta spårvagnen, vilket jag var helt på på. Det slutade i vilket fall att vi gick och det kanske va bra med tanke på det förbannade godiset.. Jag köpte mig faktiskt ett par örhängen. Röda som såg ut som peacegrejen typ, himla söta. Jag använder nästan aldrig örhängen.

Nu ska jag fortsätta titta på Stefan och krister samt läsa lite bloggar. Ha en bra dag!




Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback