back on track

Härlig Lördag vi har här i vårt avlånga land! Åtminstone på Orust. Idag har jag redan hunnit med en uppsjö av grejer, det är roligt att vara sysselsatt! Först åkte jag till göken för att vi skulle ha "tassar" till stolarna och fotöljen i vardagsrummet, sedan har jag även fått igång min scooter! Med lite hjälp av min pappa förstås, och den gick finfint! Dessvärre så var det inte så mycket soppa på den så jag kunde inte ta en speciellt lång tur.

Nu är det skidor på tvn och jag ska bänka mig framför. Fast jag måste även se till så jag inte glömmer av att göra något jag egentligen skulle gjort, just det; leta efter min mobil! Jag vet inte riktigt vart den har tagit vägen, men den kan inte vara speciellt långt bort..



Hoppas ni får en fin dag!

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback