27 mars

Hej på er! Jag är riktigt trött i huvudet idag. Antagligen för det disiga och tråkiga vädret som är på utsidan. När det är tråkigt väder känner jag mig som instängd i en bubbla, fråga mig inte varför för jag lär inte komma med något vettigt svar. Jag kom just hem efter en liten tur till torp med min mamma. Köpte inget mer än lite nödvändiga grejer som jag hade slut på och sånt. Till middag blir det min favoritmat- tacos och jag antar att jag kommer få stå för lagandet..

Det hade inte varit fel om det sprack upp, med tanke på att jag faktist är sugen på att ta mig ut i friska luften. Ikväll är det körslaget, vilket jag kommer att kolla på om inget annat dyker upp. Glöm inte att heja på Team Gyllenhammar om ni kollar!



Imorgon ska jag träffa Jossan, och blir det fint väder
ska vi gå på picknick!





Till then, seya!

Kommentera!
Postat av: Daniel

Hoppas NAMI-tacos piggar upp!!!

2010-03-29 @ 08:42:49
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback