2 mars

Jag tänkte bara berätta för er att jag har otroligt fullt upp med plugg. Det blir därför inte mycket skrivet här och det hoppas jag ni accepterar. Min lillasyster och pappa ska åka till Göteborg och uppleva Frölunda -HV71 från läktaren så jag och mamma kör ner dom och sedan sticker vi till Frölunda till min mormor och morfar. Min morfar har målat en röd fondvägg i sitt rum så det ska bli kul att se!

Vi hörs kompisar!

Kommentera!
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-03-04 @ 12:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback