15 mars

Idag är jag så himla pigg. Jag vet inte vad det är med mig faktiskt, men det är något som inte står rätt till. Tur som är så är jag ledig idag, men har såklart ändå en del skolarbete att göra.

Igår spenderade jag nästan hela dagen framför tvn och skidorna. Hela dagen hade jag gått och väntat på sprinten för damer och herrar, men när klockan väl är framme så har min mamma slagit sig ner vid bästa tvn i den goaste soffan, som jag i princip hade bokat redan tidigt på morgonen, och efter lite tjat så flyttade hon faktiskt på sig. I samband med herrarnas kvartsfinal så kommer min farmor och knackar på dörren och slår sig ner bredvid mig i soffan och tillsammans sitter vi och hejar på "the men in tights" som jag och en kär vän så fint kallar dem.

Efter alla skidor och Marcus Hellner gått i mål som 3a så får Emilia med mig ut och vi går en himla härlig promenad runt vårt halvdöa(bokstavligt) samhälle.

Det var allt jag hade att bjuda på för nuet, men vi hörs kanske senare!



Detta följer med mig vart jag än går,
förutom in i duschen

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback