Söndag

Go' morgon på er. Eller förmiddag. Eller eftermiddag, jag vet inte. Fick mig allt lite luft igår kväll trots allt. En promenad med Emilia fick det bli och efter gick drog vi hem till henne och lyssnade på Pontiak Johanzon till högtalarna sprängdes (Inte riktigt kanske..). Senare kom hennes pojkvän och mina ögonlock blev så tunga att jag kilade hem och la mig i sängen för att titta på She's the man, en av mina absoluta favoritfilmer. Kollade i TV-tidningen och såg att This is it kommer på 3an ikväll kl. 9 (?). Nej, jag ska inte kolla på den. Jag har ju den redan, hah! Var ett tag sedan jag såg den dock. Ska man kanske slå på den ikväll?

Fast jag tror inte det. Jag kom just på att jag börjar jobba imorgon på ett ålderdomshem som inte ligger så långt härifrån (500 m max!). Jag är riktigt nervös för att vara helt ärlig.. Jag börjar kl. 8 och hade bestämt mig för att lägga mig mycket tidigt idag, just för att vara pigg imorgon.




Sedan en liten annan grej. Imorgon är det 21 Juni. 21 Juni för 16 år sedan föddes jag, coolt! Det är min födelsedag imorgon! En konstig känsla har jag dock.. Kvällen innan min födelsedag brukar jag inte kunna somna just för att jag är så förbannat exalterad, men nu ser jag bara min födelsedag som en litetlitet, inte speciellt nödvändigt trappsteg. Jag sa förra veckan till min mamma att jag inte ens var så noga med något kalas och ståhej.. (Vart är världen påväg?!) Kalas blir det ju förstås, men bara med de allra närmaste. Jag önskar mig inget speciellt, då jag redan bestämt mig för att köpa en ny dator då denna är så otrolig dålig!




Eftersom jag bor så otroligt fint och nära vattnet så kommer det här med fiske på köpet. Jag och mina vänner går gärna ner till havet med våra fiskespön, med fika o gottigt!


Nu börjar det värka i fingrarna på mig och jag måste städa lite här hemma.

Ha det fint och glöm inte: Allt kan hända i rymden!

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback