ohyes!

Det jag har gått och väntat på så otroligt himla länge har äntligen fått sig ett slut! Längtan är så att säga, över.

Igår var jag och min familj på kalas i Göteborg med "mackatårta"(som moa säger) och en otroligt vacker polkagristårta. Barnen lekte i poolen och jag stod bredvid och blev minst lika blöt jag..
Innan kalaset svängde vi in på bäckebol för att köpa mig en dator och det är nu den jag har i knät mitt. JAG ÄR JÄTTENÖJD! Passar mig perfekt(än sålänge).

Eftersom jag inte riktigt så kallat stadgat mig med denna datorn än så kommer det nog dröja lite innan jag får in bilder och sådant, men jag tänkte visa er lite senare idag, några smycken och annat som jag hittat nu när vi rensat ut farmor lägenhet. Jag har hela tiden varit skeptisk mot att slänga något överhuvudtaget och har därför plockat med mig mycket hem.

Till dess, ha en fin dag!

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback