min farmor har smak.

Nu har jag duschat, ätit frukost och gjort lite annat vanligt såhär på måndag morgon.

Lovade att visa er vad jag fick raffat åt mig när min pappa och mina farbröder plockade ut min farmors lägenhet. Pappa berättade att jag var det enda barnbarnet(av 16 st..) som har något efter farmor.

URSÄKTA HÅRET, NYDUSCHAT!

Allt som visas ägde min farmor.



Otroligt fin kavaj. Jag blev helt ställd när jag såg den. Den kommer hänga med länge!



Gula shorts, även ett par i marinblå. ( ska sys upp och lite sådant fix dock)



närmare 40 år gammalt. Jag har haft ögonen på detta sedan jag var 10 år. Farmor har berättat att hon fick detta när hon fyllde 50 (om jag minns rätt..)


Kedja som tydligen inte är äkta sägs det, men jag tycker den är läcker.


Guldkedja med turkos sten (bilden gör inte färgen rättvisa)


Äkta pärlhalsband. Otroligt vackert enligt min åsikt.


Silverkedja med blå sten. Den här gillar jag starkt och använder flitigt.

Vågar ni säga vad ni tycker?

Kommentera!
Postat av: Martin

Snyggt alltihop :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback