En båt

"Hej bloggen" som jag egentligen inte gillar att skriva, då det låter så jäkla konstigt. Igår blev en rätt trevlig kväll måste jag nog ändå säga, TROTS att mina vänner blev förföljda av en läskig pizzagubbe. Vi dansade till "Ska vi plocka körsbär i min trädgård" och skrattade till en massa oväsentliga skämt. Vädret var underbart och alla var så glada!

Idag däremot, regnar det. Ärligt talat, man blir deprimerad. Här finns INGET att göra. Tur då att min mamma fyller år idag, Grattis mamma! Vid tre kommer gäster och vi har tillsammans gjort en supergod pastasallad (min favorit).

Senare ikväll kommer jag ta båt ut till Gullholmen och stanna där tills på Tisdag. God mat och lek med lilla Moa ♥

På tal om båtar. Min pappa åkte iväg tidigt idag och kom just tillbaka. Med sig bakom bilden hade han en röd liten båt med en skrumpen motor. Den ska jag göra fin!


Laddar upp en bild från midsommar. Lite glad blir man väl iallafall?

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback