WIHA!

Jag är verkligen på skrivhumör idag!
jag ska egentligen sitta och skriva en uppsats som ska höja mig i svenska, men jag sitter här istället. jag har fått en skvätt överskottsenergi från mammas supergoda Lasange! Skolan har tillochmed varit rolig idag. Okeej, egentligen inget utöver det vanliga. Nu har jag iallafall gjort mitt val. Jag känner mig lättad men oxå otroligt rädd. Ska det kännas såhär?

Jag har funderat på att inrikta mig på något speciellt ämne på min blogg. Att bara skriva "Idag har jag varit i skolan" börjar bli aningen enformigt och ointressant. Om ni har några tips så är det bara att säga till!

Medan jag tänker så får ni ha en superkväll!

/Emma

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback