mixandmatchfood

Idag på en av våra lektioner så ska vår lärare börja snacka med oss om döden. Han påstår att alla måste prata om döden imellanåt. Han säger att alla förlorar folk i sin närhet någon gång i livet. Att man först blir arg för att man inte fick den där sista halvtimman och att man sedan blir ledsen. Självklart ligger det något i det han säger, men; Jag tycker inte att man behöver snacka om döden imellanåt. Jag snackar nästan aldrig om döden och det mår jag väldigt bra av. Det blir en väldigt konstig stämning när man pratar om döden med andra. Jag vet inte hur det är med er, men jag kan verkligen inte prata i grupp. Ska jag prata med någon så ska det vara någon som förstår och vet hur det känns.

Jaja

Nu kom jag ju då nyss hem från skolan efter en otrooooligt segt dag! Jag hade ett tyskaförhör direkt på morgonen som jag knappt kunde, sedan hade jag biologi men glömmer böckerna hemma. Vi fick en ganska speciell matkombination i skolan idag. Makaronilåda med fläsk, köttbullar, brunsås, ketchup och lingon. Inte direkt passande men tro fan de slank ner!


Skagen i våras

/Emma


Kommentera!
Postat av: MALINHE |foto|

Är allt bra med dig? :)

2010-01-28 @ 17:40:05
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: Emmelist

hahaha roliga raggningsrepliker du hade lämnat. ska läsa igenom alla nu sen väljer jag ut tre och publicerar dom om en stund :D

2010-01-29 @ 12:29:15
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

haha ja men den var ju så bra ;)

2010-01-29 @ 15:38:44
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback