Tumme neeeer

Nu har ju då skolan dragit igång igen, vilket betyder att jag bara uppdaterar här när jag har tid. Veckan har börjat otroligt bra måste jag säga. Jag känner mig säker i de flesta ämnena, och jag tror jag ser en vändning i matten (kanske oxå fysiken, men det får vi se..).

Jag måste bara dissa en grej innan jag drar..

Folk som inte vågar säga nej eller står emot står högst upp på min disslista. Jag är så trött på folk som bara tar mer och mer skit men inte gör någonting åt det. Hur tror man egentligen att det kommer sluta?

En diss till..

Folk som tar förgivet att man tycker sakeroting är roligt. Det är faktiskt inte kul att vara utsatt. Det är jävligt lätt för dom som kollar på att skratta och håna, men skulle dom sätta sig in i den utsattes situation så tro fan inte att det är så roligt som det ser ut. Tänk för helvete era jävla idioter.

 

/Emma


Kommentera!
Postat av: Emmelist

vad roligt att du vill vara med och tävla :D



å den där sidan som du blev medlem på funkar precis som gratisbio förutom att det räknas efter värvningar också... jag har redan fått hem 2 gratissaker och varit medlem i bara någon månad. så det är enkelt som fasen!! :D

2010-01-14 @ 22:41:42
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: stylebyfashion

Intresserad av handsmycke, huvdsmycken, armsmycke, armband, halsband m.m. Kika då in på www.stylebyfashion.se. Vi har smycken för alla olika åldrar och personligheter.

Vill du kanske rista in ditt namn eller någon annans, ett speciellt datum kanske? Bestäm själv.

Ta även chansen att buda och få ett smycke som väljs ut slumpvis: http://www.tradera.com/style-by-fashion-handsmycke-halsband-huvudsmycke-stars-auktion_105453373

2010-01-14 @ 22:59:12
URL: http://stylebyfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback