Torp

Ursäkta den dåliga uppdateringen idag, men jag har haft fullt upp. Jag startade dagen med ett matteprov som gick sådär.. Eller egentligen inte speciellt bra, vi får se när jag får det tillbaka. Dagen har precis som alla andra dagar varit seg, mer finns inte att säga.

Efter skolan tog mamma med mig till Torp fastän jag egentligen behövde plugga. Fick mig ett par tjcoka, goa tights, en randig tunika och ett axelsmycke.

Nu måste jag plugga tyska och historia tills imorgon, ni får ha det super!


/Emma

Kommentera!
Postat av: Emmelist

finalisterna i dagens blogg är nu utvalda! Blev det du? om inte - ny chans i helgen! :D kram!

2010-01-21 @ 11:20:08
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback