Time to sleep, nerå!

Tänkte bara skriva lite fort här;

Jag käkade just chilicorncarne med min mamma och lillasyster, och roliga som vi är så gör vi skrattleken eller vad den nu kallas. Först skulle Julia få mamma och skratta, men det gick inte med någon vidare framgång, det tog ungefär 5-10 minuter. När jag skulle få mamma och skratta var allt jag gjorde att dra ett par skämt och la på mitt berömda mongoskratt, det går alltid hem hos mamma! haha

Kan oxå ta och berätta om tävlingen hos Emmelist där man kan vinna ett av hennes ursnygga handsmycken! Några av er kanske vet att jag har snackat om att göra egna, men ahh.. Det kostar som sagt att ligga på topp.

Imorgon kommer Jossan hit och vi ska hänga i min källare och vara allmänt goa, kanske pizza på det, va sägs?


/Emma

Kommentera!
Postat av: Lina

vad söt du är :D

2010-01-15 @ 20:43:47
URL: http://alexlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback