sömn tack

Satt ju uppe igår och va helt jävla pisst. Arg som satan och en sån stress. Helt sjukt. Jag låg iallafall i sängen en stund om tänkte igenom dehär med gymnasium. Tillslut var jag så pigg att jag inte kunde somna, så då fick jag ligga och dras med dessa tankar ännu längre. Förut fick jag ju berätta för mina föräldrar att jag tror jag är inne på helt fel spår. Tack vare igårkväll är jag tillbaka på noll.

Senare blir det tjejmidag hos Nina med Marielle och Ellen! Det ska bli himla roligt! Vi ska tydligen spela något spel med pinsamma frågor oxå, haha! Det ska bli jätteroligt :) Jag har hållt på hela förmiddagen med att leta kläder, och det slutar med att det inte blir så märkvärdigt som planerat. jag har dessutom hållt på med mina naglar en stund nu, jag ärju ganska nagelfixerad som ni kanske vet. Man ska ta hand om sina naglar, annars BLÄ! Det blev svarta naglar med vita blommor (nej inte målat själv, haha) och ett genomskinligt lager över för att skydda :)

Nu ska jag umgås en litenstund med min familj, sedan duscha och göra mig iordning för att sedan umgås med världens bästa tjejer !

/Emma

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback