Skratt

Hej på er alla! Det är så jäkla skönt att det äntligen är Fredag. Jag har längtat till denna dagen sedan.. I söndags när jag insåg att skolan var nära. Det känns inte längre som att man haft ett tre-veckors lov, bara som att skolan hållt på som vanligt. Veckan har iallafall varit allmänt lugn. På lektionerna asså.. Jag tog iallafall hem lite grejer att göra i helgen ( på söndag som är min plugga-när-jag-känner-fört-dag ). Bland annat matte och tyska.

Eftersom att jag tror att ni alla nästan har facebook så kan jag ju tala om för er brudar att det finns en grupp som heter nåt i stil med "Tjejer vs killar, försten till 100.000" eller något. Dom är tydligen helt cp. Dom döper om gruppen till "Vi som har sex med våra föräldrar" och sedan tar dom bilder och gör om dom till massa snuskig skit. Vem gör sånt? Sicka idioter!

Idag var det en som sa till mig att jag betedde mig som en 35åring. Självklart frågade jag varför denna personen tyckte så. Hon/han svarade att det var för att jag ska vara så snäll hela tiden, att tonåringar inte uppför sig så. precis som om jag skulle uppföra mig dåligt, or what? Jag råkar bara vara allmänt snäll mot alla, för folk som inte gör mig illa, gör inte jag illa. Det är en oskriven regel som tyvär inte alla följer. Folk måste verkligen sluta ha så förutfattade meningar, för inte fasen är dom bättre själva. Det finns en idiot som jag känner som mår bra av att göra folk illa, slå dom på käften utan anledning och sånt. Denna person tror att han är väldigt omtyckt, men motsatsen är mer lik. Folk pratar bakom ryggen på honom hela tiden, och det kan jag förstå. Han gör helt fel, han beter sig som en 5 åring som inte vet bättre. Fasen va arg jag blir!


/Emma

Kommentera!
Postat av: Emmelist

haha ja jag vet vad du menar... sa samma sak till killen :D det passar inte med såna muskler på en tjej ;)

2010-01-15 @ 19:23:35
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback