Restinpeace Dumbledore!

God morgon på er. Igår när Jossan var här så började vi med att käka upp en chipspåse och kolla på "Raise Your Voice" med Hilary Duff. Jag har sett den så många gånger så den är knappt bra längre.. Sedan ville vi kolla på Harry Potter och halvblodsprinsen. Jag kände mig tvungen att se den eftersom jag faktiskt har sett alla de andra. Men tro fan att jag ska börja gråta! Dumbledore ska dö :( Skitfilm.

efter filmen tog vi iallafall en tripp bort till Pizzerian och Jossan ville inte äta en hel pizza så jag talade om för henne att beställa en barnpizza, men nejnej. När vi skulle gå bestämde vi oss att gå till affären. Vi hade ingen susning av vad det var vi skulle ha, men jossan tog sig en Kaffe Latte som inte smakade Kaffe Latte för fem öre.
Vi tog en omväg hem för att vi skulle gå bort pizzan (okej, inte på den korta bit vi gick, men något gjorde det nog..). Väl hemma kollade vi film och sedan åkte Jossan hem. Senare på kvällen gick jag ut en stund med Josse och vi satt och diskutera vem Joel Kinnaman spelar i Johan Falk, och med lie hjälp kom vi på det.

Nu har jag och min lillsyrra legat och kollat på film och käkat frukost tillsammans, så nu är det dags för lite plugg.

Vi hörs sen!

/Emma

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback