Plugga

Hej alla. Det har inte blivit mycket skrivet här idag (okej, ingenting förutom detta). Jag har sedan imorse suttit och pluggat matte. Jag har bestämt mig för att gå in med en bra inställning och göra något riktigt bra av den här terminen. Jag satt och kolla runt lite på olika linjer och senare utbildningar och branscher och blabla. Jag vet inte vad som lockar mig faktiskt. Språk har ju alltid varit min starka sida. Engelska är kul och jag är ganska duktig, så det hde ju vart roligt att få användning av den i framtiden. När jag satt o kolla runt så fick jag upp "Översättare". Vore det ändå inte lite häftigt att översätta böcker, tv och film? Från Engelska till Svenska förstås. Idag kom dessutom dedär inloggningsuppgifterna till gymnasievalet, så nu är det egentligen bara att sätta igång. Det är åtminstonde lätt för dom som vet vad dom vill göra. Jag har ju ingen aning längre. Det lutar ganska mycket åt samhäll, men jag vet inte. Jag som trodde att jag hade en relativt spikad framtid. Eller jag visste iallafall vad jag vill göra, men noooo more. Vi får hoppas att det löser sig för mig :)


/Emma

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback