PANIIIIIIIIIIIIIIIIK

HELVETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Jag har alltid varit så säker på vad jag ska söka till gymnasiet, men nu har jag fan ingen aning! Jag är så rädd att jag väljer fel och gör något som jag inte alls vill göra! Jag har suttit nu i typ en timma och tänkt på om jag vill bli någon typ av skribent. Fan va häftigt att inspirera folk av sitt skrivande. Få skriva krönikor om precis vad man vill. Få cred för vad man tycker. åååååååååh. Det är mindre än en månad kvar innan valet ska vara gjort ( jag vet att jag får ändra mig ), och jag vill bara försvinna. Jag vill skriva krönikor om allt mellan himmel och jord! "Doing what I do best", säga vad jag tycker. I hela mitt liv har jag haft känslan att inte blivit tagen på allvar, och nu kanske jag har chansen.

Den som nämner ordet gymnasiet för mig ett tag framöver, åker på rejält med spö.

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback