Matte gör mig galen ibland

Hej på er. Igår var resten av min familj iväg, så jag passade på att sova. Dom är ganska duktiga på att köra upp mig annars. När jag ringde dom och frågade hur länge dom skulle vara borta, så skulle dom tydligen vara borta ett bra tag och jag var ashungrig. Till mellanmål blev det då Ananas med kniv och gaffel. Ja, jag har lite konstiga vanor, men den är godare att äta så! Inatt hade jag skit ont i magen och kunde inte sova. Därför fick jag ligga uppe och kolla på How I met your mother och Seinfeld, på avsnitt jag redan sett!  Till råga på att jag somnade så sent så vaknade jag ju senare imorse, i detta fall av att min lillasyster kommer in till mig och talar om att det inte är något Eureka. VARFÖR? GAAAH! Jag blir galen, det är ju därför jag går upp varje morgon! Sedan drog min moder upp mig ur sängen för att hon ville gå ut och gå, och efter några timmar blev jag allt klar. När vi gått en bit så tycker jag det ser ut som om jag har snö på håret som stack ut ur mössan. jag frågade mamma om mitt hår hade frusit, men hon sa nej. Efter 500 meter vänder hon sig om, tittar på mig och asgarvar. jag fattade noll. Sedan visar det sig att min hår hade frusit, det va snöit och typ fruset så att det såg ut som att jag hade grått hår! Mamma såg likadan ut och vi asgarva en bra stund.

Nu har jag suttit en stund och pluggat på matten, men efter en stunds tänkande så tar det stopp.. igen. Jag har två sidor kvar ( ca 11 tal ), och förhoppningsvis hinner jag göra klart dom innan måndag.

/Emma

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback