Lördag och söndag..

..har endast bestått av sömn, tv och dator. Igår var Emilia här och vi låg och titta på film i min mysiga källare. Cool Runnings bl.a, den är sååå rolig! ( fråga Emilia, jag tror hon gillade den. Hon skratta en del iallafall xD). Vi kollade oxå på White Chicks, men den har jag sett så många gånger att den knappt är rolig längre, fast jag skrattar ändå. Idag har jag bara (precis som alla andra dagar det här lovet) suttit vid datan typ. Det finns inget mer att göra på det här stället. Jag funderar ofta på varför just jag skulle hamna här.

Det ska faktiskt -helt ärligt- bli skönt att komma tillbaks till skolan imorgon. När jag tog en tripp till affären förut så tänkte jag igenom vilka i min klass jag har umgåtts med under lovet. Jag kom fram till ingen. I stort sett ingen. Någon kanske, men jag umgås mer med dom i 9B, och sen har jag umgåtts med andra oxå förstås. Jag har mina gamla vänner där och jag gillar dom starkt. Det betyder verkligen inte att jag skulle vilja byta klass, för jag trivs superbra i min klass. Jag har en tendens att inte tala bakom ryggen på folk i min klass, jag har växt ifrån det och kan därför umgås med i princip alla. Man har roligast så. Om man jämför mig med med andra, så har jag det väldigt bra. Det finns folk som inte gör sig vänner i den klass jag går i, och det slutar faktiskt med att man står ensam. Jag tycker om min klass. Jag är snäll mot alla och alla är snälla mot mig, och vet ni? Jag älskar det!

/Emma

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback