Linedance med panjsisarna

Då va man hemma igen efter ett otroligt spännande Linedanceprogram! Det var bara gamlingar, hihi! Härliga människor iallafall. Jag kommer inte riktigt ihåg hur många danser vi fick lära oss, men dom flesta ommer jag ihåg sedan tidigare. Asså det är egentligen ingen speciellt avancerad dans, men man får sig åtminstone ett gott skratt ^^

Några i min klass berättade om en hemsida där man kan chatta med helt "random strangers" från hela världen. Visst var det lite roligt, men vissa var ju heeelt wierd.

Nu ska jag snart duscha, kolla lite 2½män och dubbelavsnitt av Paradise Hotel! FAAAAAN att franscesca körde ut catja! Träffar jag på henne på stan bryter jag nacken av henne. Skämt åsido, Laame way att åka ut på.

/Emma

Kommentera!
Postat av: S A N N A

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dej? :):)

2010-01-19 @ 21:48:55
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback