Legally Blonde 1.. och 2

Go kväll på er! Nu i eftermiddags har jag helt ärligt suttit och pluggat matte. Jag börjar få grepp om det, och det känns underbart! Men så när jag kommer till en ny sida så uppstår något helt nytt och det tar stopp igen. Jag läser de små inforutorna hela tiden, men fattar noll! Gaah! Tur att man har Lollo, ett sånt geni! Allt man gör är att klicka iväg ett litet sms, och vipps så fattar man hela grejen! Det här med matten känns underbart verkligen! Jag känner en viss vändpunkt. Det ända som bekymrar mig är gymnasievalet. Men jag ska lägga det i bakhuvudet och bara fokusera på matten resten av lovet, så får jag ta tag i det när jag kommer tillbaks till skolan nästa vecka.

Nu har jag hållt på en stund att titta på Legally Blonde 2, jag kollade nämligen på 1an igår. Fråga mig inte varför, jag visste inte vad jag ville se. Men förslag på roliga filmer ärväl bekommet!



/Emma

Kommentera!
Postat av: Jossan

Du har fått till bloggen riktigt in tycker jag :D!

<3

2010-01-06 @ 01:37:59
Postat av: Emilia

Hehe, den filmen är bra, fast jag tror inte jag har sett 2:an ^^

Om jag har fattat det rätt ville du ha förslag på bra filmer? Här kommer några iaf :)



1. Blood Diamond

2. Flight 93

3. American-pie-filmerna och scary movie (men dom känner du väl redan till..)

4. Syriana

5. The Proposal



De flesta är verklighetsbaserade och ganska sorgliga, men det är sånna filmer jag gillar :)

2010-01-16 @ 16:36:35
URL: http://florencestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback