God morgon (?)

Eller kanske God eftermiddag, what ever. Like alwayslåg jag imorse och kollade på Smallville och Eureka, fråga mig inte varför jag tittar på dom, för jag lär inte komma med något vidare vettigt svar. Jag lovade mig själv att vara så tidigt som möjligt upp ur säng för att hinna med matten. Ja, jag har ju en del kvar att göra, men om jag ska vara helt uppriktig så är det faktiskt ganska skönt att ha något att göra förutom att sitta framför datan och tvn hela dagen. Jag orkade dessutom inte duscha nu, så jag fick slänga på mig nåt gammalt. Duscha får jag göra ikväll istället. Men nu ska jag börja med matematiken. Vi hörs!




Högsta kvalitét, damn right!


/Emma

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback