film?

hej på er! Nyår igår var helt okej, lite lagom mysigt. Jag var inte ett dugg sugen på något annat så det var helt okej. Idag har jag bara suttit inne hela dagen och kollat på tv. Man är bra sliten efter julen, verkligen. Dessutom så kan jag inte tvätta håret själv, duscha kan jag ( med en plastpåse överhanden), men håret är verkligen en utmaning. Haha!

Då var vi ju inne på 2010 då, och jag har fortfarande inte kommit på så många nyårslöften, men dom som jag bestämt mig för att jag ska ha;

Inget godis ( Det kommer jag aldrig klara, men försöka går ju )

Bättre betyg ( Denna terminen ska det fanimej slickas röv, det funkar på våran skola )

Fast det kanske räcker ändå, jag är ju ingen höjdare på att hålla dom där löftena. Dessutom måste jag ha en ny kalender innan terminen börjar. Jag MÅSTE verkligen skriva ner, det blir lättare så. Man behöver inte tänka så mycket :)

Nu ska jag leta upp någon film att titta på, vi hörs!


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback