Essay

Klockan är snart redan fyra. Hur kan klockan gå så fort egentligen? Det är ju inte direkt så att jag haft en speciellt rolig dag. Först skulle vi boka biljetter till Avatar, men så gick inte det för då skulle vi ha hämtat dom redan imorgon och det går ju nog! Sedan har jag renskrivit min uppsats om John Taylor som blev längre än jag förväntat mig. Dessutom kom jag på att jag har en musiknyhet att skriva tills imorgon, så det fick bli något simpelt.

Nu är min farmor här så vi har just ätit Kycklinggryta med potatisklyftor, sallad och fetaost. Supergott! Till efterrätt blir det mammas klasskaka med grädde. Påtal om efterrätt och socker så åt jag min 4e semla igår. Den här semlan var aningen dyrare än de jag köpt innan och det tog inte lång tid att lista ut varför. När jag började käka så tyckte jag att semlan var ovanligt tung och mamma sa att det var för att det var en välgjord slät bulle. I själva verket var det inte så mycket bulle, utan hela semlan var utfylld med massa mandelmassa! Tur att jag är mandelmassa-missbrukare, annars hade det varit otroligt svårt att få ner den.


Kommentera!
Postat av: Emmelist

bra ;D ica är det bästa och det enda rätta ;)

2010-01-31 @ 16:07:08
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: MALINHE |foto|

SV: okej! :)

jodå, allt är bra med mig-

2010-01-31 @ 16:48:41
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback