Bullar Kladdkaka Cupcakes

precis som rubriken säger så har det blivit väldigt mycket sötsaker sedan jag kom hem från skolan. Munnen har gott i ett och jag har nästan ont i magen nu. Jag fick nämligen besök av min moster och otroligt charmiga kusin Moa idag som är två. Vi har kastat oss på golvet, lekt jage i affären, gungat,"gott till torget" (när man går runt ett bord med en docka i hand och sjunger lite) och massa andra roliga grejer. Därför har jag inte haft så mycket tid till att sitta här.

Jag tänkte berätta oxå att anledningen till att jag i princip aldrig lägger upp bilder här är för att;

- Jag sitter oftast på min föräldrars dator för att den är tusen gånger snabbare än min. Min är helt jävla otrolig. Fläkten går igång utan anledning och skärmen lägger av lite dåochdå.

- Min kamera är tråkig att bära omkring på, så jag får ingen större lust att fota.

- Fick en ny mobil innan jul och till den har jag varken USBkabel eller minneskort (något som ska köpas när tillfälle inträffar)

/Emma

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback