brudsen

God morgon hörrni! Jag hade bett mina föräldrar väcka mig kl. 9 imorse för at jag skulle kunna se Amazing Race. Istället kommer min pappa in klockan 10 och väcker mig. Det var INTE så uppskattande.

Igår var ju jag hemma hos Nina med Marielle och Ellen. Vi hade riktigt roligt!

Middag: Fläskfilé med klyftpotatis och beasås
Efterrätt: Chokladmuffins med gegg inuti och vaniljglass
Chips och godis till filmerna.

Först kollade vipå någon som hette Leon. Den handla om en yrkesmördare som tar hand om en flicka typ. Den var faktiskt bättre än väntat!

Sedan kollade vi på en av Halloween-filmerna. Jag vetinte vilken, men det var med ett gäng ungdomar som var inlåsta i ett hus. Jag HATAR skräckfilmer! Jag satt med en kudde framför ansiktet hela tiden! Men inte bara det!; Jag vågade inte gå hem ensam efteråt, så Josse kom till min undsättning. Tur för det.

Nu ska jag ta och snart börja göra mig iordning, för sedan bär det av till Jossan som jag inte har träffat på hela lovet! Ha en grym dag allihopa :)

/Emma

Kommentera!
Postat av: josse

allt för dig emma ;d

2010-01-03 @ 13:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback