Bio x 1000

Jag har börjat bli rätt trött på att dra runt på Sveriges tredje största ö hela tiden. Ibland vill man bara bort, och jag måste säga att jag älskar att gå på bio när jag är stressad. Det för en att glömma varför man är stressad och man blir faktiskt lite lugn ett tag. Jag sitter och funderar på hur länge Avatar har gått på bio och hur länge det kommer vara. Jag MÅSTE se den innan den slutar gå på bio, för vem vill se en sådan mäktig film på en liten tvskärm? Dessutom hade ju Snabba Cash premiär i Fredags och den MÅSTE jag oxå se! Jag har länge funderat på att  läsa bäckerna, men jag vet inte vad som hindrat mig. Jag antar att det är skolan, den hindrar mig från ett privatliv totalt. Snart är det väl bion själv som stressar mig.

Avatar


Snabba Cash


/Emma

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback