Äntligen!

Dålig uppdatering idag på grund av att jag har haft full upp. Först har jag varit på torp för att köpa lite grejer till mitt första handsmycke!

Så nu har jag suttit hela eftermiddagen och grejat. Det är pilligare än vad man tror.. LKite småjusteringar kvar, sedan klart!

Jag trodde jag skulle få vänta jättelänge innan jag fick tillfälle, men mina föräldar är ju bara för snälla.

Bilden är ju inte speciellt bra, men ni ser nog på ett ungefär ;)



Av det ni ser, vad tycks? ;)

/Emma

Kommentera!
Postat av: Emmelist

fint handsmycke du pysslat ihop!

2010-01-23 @ 19:45:41
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Drotty

skit snyggt !

2010-01-24 @ 14:12:18
Postat av: Jossan

Underbart :D(L)

2010-01-29 @ 17:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback