semlelunch

Nu är det helg! Fy vad underbart. Jag har längtat till nu sedan i söndags. Idag blev min lunch inget mindre än en semla. Soppan som idag serverades gick inte hem i min mage, som vanligt.

Jag vet inte om jag är den enda som sett Avatar, men ibland känns det verkligen så. Det är ALLTID något som ska komma ivägen när jag ska se den. Jag blir riktigt less. Nu märkte jag dessutom att den var nominerad till typ 7 Oscars. Den måste vara så bra som alla säger! Men jag har faktiskt blivit lovad att se den nästa vecka, och nu finns det inget som kan stoppa mig! Jag blir lite fundersam över att jag inte vet hur länge den går på bio. Den har ju trots allt gått sedan 18 December. Hinner jag inte se den innan den slutar gå så vet jag inte vart jag tar vägen!


Jag hittade denna gamla bilden när jag letade
igenom lite gamla mappar
.)

Nu ska jag umgås lite med mormor och morfar.
Det blir tacos och marsipantårta, mums!


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback