nationella

Go' eftermiddag på er. Imorse hade vi nationella i svenska och det gick förvånansvärt bra. Tyvärr var 80 minuter alldeles för kort. Jag hann inte de sista frågorna och det gjorde mig riktigt sur. Det visade sig sedan att paralellklassen hade fåt sitta kvar ännu längre, orättvist. På lunchen gick jag hem och gjorde mig lite mat som väldigt enkelt slank ner i min då tomma mage. På tyskan kollade vi på en film om en tjej under andra världskriget som tydligen blev halshuggd för att ha delat ut massa flygblad. Jag vet inte riktigt om det här stämmer, för jag hängde inte med till 100% eftersom både film och undertext var tyska.

Nu ska jag titta på den 5e Bring it on-filmen! Jag är ju lite av ett fan till dom, hehe. Jag har alla förtom denna och kollar på dom med jämna mellanrum. Sedan ska jag kolla kläder på nätet och hittar jag något så ska ni få se.

Ha det fint!

Kommentera!
Postat av: Ellen

Haahah xD

Elisabeth stressade oss jätte mkt, och när tiden arutevar jag tvungen att gå ;o men vissa fick sitta kvar, eller iaf caroline! ;o Orättvist!

2010-02-09 @ 18:08:04
Postat av: Susanna

jag hade också nationella idag, vi fick sitta ganska länge :o mycket längre än 80 minuter, jag hann alla frågor (a)

2010-02-09 @ 19:26:10
URL: http://ssusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback