muffins

Nu har jag varit och umgåtts en stund med lite vänner. Vi snackade om släkt, trisslotter och dagis. Jag blir aningen småsur när jag ser folk som väljer "ny lott" när de vunnit på en t.ex trisslott(om vi snackar en sådär 25kr). Själv hade jag tagit pengarna och gått, lagt ut dom på något vettigt. Men visst, det är bara jag. Nu blir det 2½män och sedan börjar finalveckan av Paradise Hotel! Jag trodde jag var en av många få i min skola som följde det, men det visade sig att nästan alla kollar på det. Det betyder att jag måste se avsnitten ikväll, annars så vet jag redan klockan 8 till morgonen vad som hänt. För er som är intresserade så hejar jag på Greta och i andra hand Andreas eller Kristoffer (De är ju trots allt från götet!).

Vi hörs imorgon, nu ska jag slänga mig i soffan med en muffins eller två!

Kommentera!
Postat av: Leonard

OK, jag har håltimma :)



Gör du då?

2010-02-02 @ 09:26:48
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback