min onsdag i göteborg

Det blev inget bloggande igår eftersom min mor väckte mig mycket tidigt på morgonen och jag hann verkligen inte mer än att slänga på mig lite kläder. In i bilen och ner till Göteborg, där vi hälsade på min moster och lilla kusin Moa. Vi åkte rutschbana och tog en promenad till "Isebanan", en sluttning på 2 meter som består av endast is. Där åkte vi ner för full rulle och sedan tog vi pulkan till en lite längre backe och åkte i.

Dessutom berättade min moster att jag ska få en kusin! Jag ba: Skämtar du eller?
I september kommer den lille och det är klart jag längtar! Alla mina kusiner (förutom moa) är mycket äldre än mig eftersom att jag och min lillasyster är aningen.. efter? haha!

Igår när vi skulle åka hade jag en skokris. jag visste verkligen inte vad jag skulle sätta på fötterna, och insåg att jag nästan inte ägde några skor. Converse kom tyvärr inte på fråga, för nu har det börjat slaska på gatorna, och risken för dyngsura skor är mycket stor. Mina uggs STINKER för att jag varit ute med dom i snön och mina stora feta vinterkängor är så stora att jag nästan drunkar, dom har jag bara när jag springer runt här hemma, ute.
Till min "räddning" kom ett par riktigt fula (jag tycker dom var fula, inte amma för det var hennes, hehe) kängor, och tror ni dom var bra mot snö och slask? Inte det nej..

Vi tog en tripp till 421, ett varuhus med ett smått utbud affärer men jag älskar det ändå, nästan inget folk, affärerna är stora, mycket utrymme och städade! In på skopunkten och ta första bästa (efter att jag provat ungefär 10 par). Det slutade med att jag köpte dessa.





Helt okej akutskor måste jag säga, 199:-

Nu ska jag dra lite till i soffan och sedan duscha.
Troligtvis ska jag till Stenungsund en snabbis med mamma, om jag är klar då. Hehe


Kommentera!
Postat av: Alina

jo det är jättebra med mig!:) själv då? =)

2010-02-25 @ 10:13:08
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

passa på att önska dig en fin dag då jag endå klickade in :D

2010-02-25 @ 12:20:43
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback